• logo
  • osnovna stranica
  • Općinski sud u Velikoj Kladuši

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Odluku o odgađanju postupka Javne nabavke roba Kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši

    15.09.2025.

    Bosna i Hercegovina

    FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

    UNSKO-SANSKI KANTON

    OPĆINSKI SUD U VELIKOJ KLADUŠI

    Broj: 023-0-SU-25-000915

    Velika Kladuša, 15.09.2025. godine

     

                Na osnovu ovlaštenja iz člana 31. Zakona o sudovima u F BiH (Službene novine F BiH broj 38/05, 22/06, 63/10, 72/10, 7/13, 52/14 i 85/21 ), a na osnovu odredbi iz člana 110. (Suspenzivno djelovanje žalbe) Zakona o javnim nabavkama BiH (Sl.Glasnik BiH, br. 39/14, 59/22 i 50/24), predsjednica Općinskog suda u Velikoj Kladuši donosi slijedeću:

     

     

    O D L U K U

    o odgađanju postupka Javne nabavke

     

    I

     

                Općinski sud u Velikoj Kladuši, kao ugovomi organ pokrenuo je postupak Javne nabavke roba - Kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši putem otvorenog postupka. Obavještenje o nabavci sa tenderskom dokumentacijom objavljeno je na Portalu javnih nabavki ejn.gov.ba dana 28.08.2025.godine pod brojem 145-1-1-5-3-5/25.

     

    II

                Postupak Javne nabavke roba Kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši odgađa se do okončanja postupka po žalbi privrednog društva „GLOBAL LOGISTIC“ d.o.o. Banja Luka, ulica Jaroslava Pleticija broj 17, zastupanog po direktoru Karalić Mirjani, te po punomoćniku Vladimiru Dragičeviću, advokatu iz Banja Luke, ulica Veselina Masleše bb, 78000 Banja Luka, koja je poslana putem redovne pošte dana 08.09.2025. godine, a zaprimljena kod ugovornog organa dana 15.09.2025. godine,  izjavljena na tendersku dokumentaciju broj: 023-0-SU-25-000869 od 28.08.2025. godine, a koja je objavljena na portalu javnih nabavki ejn.gov.ba dana 28.08.2025.godine pod brojem 145-1-1-5-3-5/25.

    III

                Postupak nabavke roba iz tačke l ove Odluke će se nastaviti nakon donošenja odluke Ureda za razmatranje Žalbi.

    IV

                Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviće se na web stranici ovog suda, istovremeno će se uputiti obavještenje u sistemu  ejn.gov.ba da je ugovorni organ zaprimio žalbu na nivou postupka.

    V

                Kako je članom 110. Zakona o javnim nabavkama propisano da blagovremena, dopuštena, uredna, od ovlaštenog lica i lica koje ima aktivnu legitimaciju izjavljena žalba odgađa nastavak postupka javne nabavke, zaključenje i/ili izvršenje Ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma do donošenja Odluke KRŽ-a, donesena je odluka kao u dispozitivu.

     

    Predsjednica suda

    Jasmina Miljković

    Prikazana vijest je na:
    Povratak na vrh

    Odluku o odgađanju postupka Javne nabavke roba Kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši

    15.09.2025.

    Bosna i Hercegovina

    FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

    UNSKO-SANSKI KANTON

    OPĆINSKI SUD U VELIKOJ KLADUŠI

    Broj: 023-0-SU-25-000915

    Velika Kladuša, 15.09.2025. godine

     

                Na osnovu ovlaštenja iz člana 31. Zakona o sudovima u F BiH (Službene novine F BiH broj 38/05, 22/06, 63/10, 72/10, 7/13, 52/14 i 85/21 ), a na osnovu odredbi iz člana 110. (Suspenzivno djelovanje žalbe) Zakona o javnim nabavkama BiH (Sl.Glasnik BiH, br. 39/14, 59/22 i 50/24), predsjednica Općinskog suda u Velikoj Kladuši donosi slijedeću:

     

     

    O D L U K U

    o odgađanju postupka Javne nabavke

     

    I

     

                Općinski sud u Velikoj Kladuši, kao ugovomi organ pokrenuo je postupak Javne nabavke roba - Kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši putem otvorenog postupka. Obavještenje o nabavci sa tenderskom dokumentacijom objavljeno je na Portalu javnih nabavki ejn.gov.ba dana 28.08.2025.godine pod brojem 145-1-1-5-3-5/25.

     

    II

                Postupak Javne nabavke roba Kancelarijskog materijala za potrebe Općinskog suda u Velikoj Kladuši odgađa se do okončanja postupka po žalbi privrednog društva „GLOBAL LOGISTIC“ d.o.o. Banja Luka, ulica Jaroslava Pleticija broj 17, zastupanog po direktoru Karalić Mirjani, te po punomoćniku Vladimiru Dragičeviću, advokatu iz Banja Luke, ulica Veselina Masleše bb, 78000 Banja Luka, koja je poslana putem redovne pošte dana 08.09.2025. godine, a zaprimljena kod ugovornog organa dana 15.09.2025. godine,  izjavljena na tendersku dokumentaciju broj: 023-0-SU-25-000869 od 28.08.2025. godine, a koja je objavljena na portalu javnih nabavki ejn.gov.ba dana 28.08.2025.godine pod brojem 145-1-1-5-3-5/25.

    III

                Postupak nabavke roba iz tačke l ove Odluke će se nastaviti nakon donošenja odluke Ureda za razmatranje Žalbi.

    IV

                Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i objaviće se na web stranici ovog suda, istovremeno će se uputiti obavještenje u sistemu  ejn.gov.ba da je ugovorni organ zaprimio žalbu na nivou postupka.

    V

                Kako je članom 110. Zakona o javnim nabavkama propisano da blagovremena, dopuštena, uredna, od ovlaštenog lica i lica koje ima aktivnu legitimaciju izjavljena žalba odgađa nastavak postupka javne nabavke, zaključenje i/ili izvršenje Ugovora o javnoj nabavci ili okvirnog sporazuma do donošenja Odluke KRŽ-a, donesena je odluka kao u dispozitivu.

     

    Predsjednica suda

    Jasmina Miljković